• Koniec roku szkolnego 2021/2022

• W piątek 24 czerwca odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego. Pani dyrektor wręczyła świadectwa i nagrody uczniom wyróżniającym się w nauce. Ci, którzy zdobyli najlepsze wyniki w sporcie otrzymali dyplomy. Z rąk pani dyrektor otrzymali świadectwa ósmoklasiści. Zostały wręczone również listy gratulacyjne rodzicom dzieci najlepiej uczących się. Podczas uroczystości pożegnani zostali uczniowie klasy ósmej oraz Pani Paulina, nauczycielka przyrody i biologii, która z nowym rokiem szkolnym podejmie pracę w innej szkole. Pani dyrektor podziękowała jej za współpracę i zaangażowanie na rzecz naszej szkoły oraz trud włożony w wychowanie i edukację uczniów. Oj, były emocje... Wszystkim życzymy słonecznych i bezpiecznych wakacji oraz sukcesów w nauce, pracy i życiu osobistym. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z uroczystości.

• "Mistrz tabliczki mnożenia"

• 7 czerwca 2022r. uczniowie klas III i IV naszej szkoły wzięli udział w Międzyszkolnym konkursie matematycznym: „Mistrz tabliczki mnożenia’’, który odbył się w Szkole Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie pod Honorowym Patronatem Wójta Gminy Suwałki.

Miło nam poinformować, że nasi uczniowie odnieśli sukcesy w tym konkursie. Dawid B. z kl. IV zdobył II miejsce, a Lena B. z kl. III otrzymała wyróżnienie. Gratulujemy!

• Zielona Szkoła

• 28.05.2022 r. uczniowie Szkoły Podstawowej w Poddubówku wyruszyli w długą podróż na drugi kraniec Polski do Nickuliny.

Następnego dnia - w niedzielę uczniów czekała ogromna niespodzianka – ekstremalna przygoda w Energylandii oraz wizyta w Wadowicach.

W poniedziałek wyruszyliśmy w góry i zdobyliśmy pierwszy „szczyt” – Bendoszkę. Przewodnikiem po górach była Pani Joanna. Po drodze zatrzymaliśmy się w schronisku PTTK na Przegibku. Na szczycie „czekały na nas” piękne widoki.

We wtorek młodzież poznawała walory kulturowe, antropogeniczne i krajobrazowe Rajczy, relaksowała się w tężni solankowej w miejscowości Sola oraz miała zajęcia turystyczno – krajoznawcze pt. „Leśna wędrówka” z leśnikiem. Na koniec dnia było przygotowane ognisko.

W środę wspięliśmy się na Rysiankę i Lipowski Wierch z przewodnikiem górskim – Panem Markiem (nie było łatwo, prawdę mówiąc było ciężko, ale warto). Po drodze wstąpiliśmy do dwóch schronisk PTTK. Wieczorem niespodzianką były desery lodowo-owocowe z okazji Dnia Dziecka.

We czwartek odwiedziliśmy bacówkę w Koniakowie, Muzeum Koronki im. Marii Gwarek, natomiast w sklepie góralskim byliśmy uczestnikami ciekawego wykładu na temat wypasu owiec. Następnie  dotarliśmy na Trójstyk przejeżdżając przez Trójwieś. Podziwialiśmy też, swego czasu, największą koronkę świata. Po obiedzie odbyły się zajęcia decoupage – dzieci wykonały pamiątki dla swoich bliskich.

Pogoda dopisywała cały tydzień, więc w piątek uczniowie ponownie wyruszyli na szlaki górskie, które doprowadziły ich na Halę Rycerzową.

W sobotę rano powrót do domu. Nie bardzo chciało nam się wracać….

Ogromne podziękowania kierujemy do ks. Jacka oraz Pani Joanny - prezes Fundacji Edukacji Przyrodniczej „Poznaj Beskidy” za wspaniałą przygodę i świetną organizację wycieczki.

Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji.

• Wycieczka do PSP w Suwałkach

• 2 czerwca uczniowie klas 1-3 wybrali się na zajęcia do sali edukacyjnej "Ognik" w Suwałkach. Podczas spotkania ze strażakami dzieci obejrzały pouczające filmiki dotyczące właściwego zachowania się podczas pożaru, prawidłowego wzywania pomocy, ewakuacji z miejsca pożaru, a także dowiedziały się jakie sprzęty domowe mogą wywołać pożar, jeśli są niewłaściwie używane. Atrakcją było pomieszczenie przypominające mieszkanie symulujące warunki pożarowe. Dużo radości sprawiło dzieciom oglądanie wozów strażackich wraz z ich wyposażeniem i sprzętem, którego używają strażacy w swojej pracy. Jednak najwięcej pozytywnych emocji było podczas lania wody z węża strażackiego. Pełni wrażeń i w doskonałych humorach wróciliśmy do szkoły.

• Dzień Dziecka - Dzień Sportu

• Tradycyjnie 1 czerwca w naszej szkole odbyły się zajęcia sportowe dla najmłodszych uczniów z klas 0-3. Dzieci rywalizowały w ciekawych konkursach przygotowanych przez pana Jurka, doskonaląc swoje umiejętności sportowe, zasady fair play, dobrze przy tym się bawiąc. Udział brali wszyscy uczniowie oraz chętni nauczyciele. Nagrodą był słodki upominek. Dodatkową atrakcją były hot dogi oraz lody dla wszystkich uczestników. Nie zabrakło też zabawy na dmuchanej zjeżdżalni oraz tańców i muzyki.

• Dzień Rodziny

• 31 maja br. w naszej szkole odbył się Dzień Rodziny. Tego dnia uczniowie i ich rodzice pojawili się w szkole odświętnie ubrani  i we wspaniałych humorach. Była wzruszająca część artystyczna, słodki poczęstunek i dużo dobrej zabawy. Uczniowie wraz ze swoimi rodzicami stanęli do rywalizacji sportowej, wspólnie grając i bawiąc się. Niespodzianką była ogromna dmuchana zjeżdżalnia. Dzieci w podziękowaniu za miłość, troskę i dom rodzinny obdarowały rodziców własnoręcznie wykonanymi prezentami.